babe var nog lite pigg i söndes...

Red Galliano i söndes. Gick faktiskt rätt så bra, jag är så glad att jag har honom, att jag har någon i alla fall...
I början av passet var han en aning pigg, piggare än vanligtvis. Jag tänkte inte så mycket mer på det än att jag skulle rasta av honom. Men sen började han bara tramsa. Jag tränade lite på övergångarna och halterna, även att kunna rygga. Han är ung, så han lär sig fortfarande.
Men i alla fall började han tramsa när jag gjorde halt. Han var så pigg att han började rygga. Jag gav honom eftergift på tygeln och tryckte lite med skänkeln, sedan gick han fram. Nästa halt gjorde han likadant och sedan stegrade han! haha, jaha? vad var detta liksom? :P Så gjorde han någon gång till, sedan när han hade blivit lite rastad blev han lugn igen och skötte sig :)

Haha, första buset han har gjort sedan han kom. Men jag förstår honom, han kan inte springa i hagen och han är fortfarande ung ;) Men jag är ändå så nöjd över honom! ♥

samtidigt som jag är glad över Galliano, och Filur, så vill jag ha Baloo mer än något annat..han är verkligen mitt allt. Eller var mitt allt. Jag saknar honom något sjukt, det är ju han som har lärt mig allt jag kan. Jag vill inte lämna honom, även fast jag måste.
Jag älskar dig Baloo, kommer alltid att göra det!♥


/ lizette .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0