Jullov hell yeah!!

Denna veckan har varit sjukt bra i skolan ändå, faktiskt rätt underhållande haha... Men hade skolavslutning idag, och fick mina betyg, gosh är ganska nöjd med betygen! Trodde inte att jag skulle få så högt betyg i SO, haha crazaaay. Men annars, sjukt awesome vecka :)

Idag var galliano riktigt rolig att rida, HELT PERFEKT! Vääldigt framåt och VILLE arbeta, riktigt fin i alla gångarter i båda varven! Herregud, blev helt paff, såå fin har han inte varit på ett tag ;) så glaaad!
Red safir på hacket, han går väldigt lågt med det och hänger med huvudet i det. Han var riktigt på tårna då det var nån som kratta på gården, haha herre... Saffo är ju inte heller den ponnyn som är långsam och seg, nejnej han racade runt med mig på banan, bara för att han blev rädd för ljudet. Duktig pålle men annars var han hur grym som helst, riktigt fina gångarter :)

Kom hem och åt gott, CHOKLAD yes! Just nu tittar jag på pirates of the caribbean, somnar snart haha.. Måste också önska min fina vän Tess lycka till, imorgon provrider hon en riktigt fin D-ponny!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0