Helt slut

Klockan är 00:00 näästan och jag har precis duschat, har inte övat något alls på min redovisning jag har imorgon och jag börjar 8, kommer sitta i alla fall till 01:00 och träna och sen får jag sova i fem timmar. Har jag tur redovisar jag inte imorgon, och jag hoppas verkligen att jag har tur..

Imorgon stannar jag nog kvar efter skolan för att skriva min inlämning, den ska lämnas in imorgon och jag har inte börjat. Känns jättebra... Eller inte. Fortfarande, mår jag riktigt jävla dåligt, är helt söndrig kan man säga så? I alla fall så är det. Allting går bara sämre och sämre, önskar verkligen att allt vore normalt, skolan och min familj, framför allt hästarna. Det är dem sakerna som har förstört mitt liv, pallar inte att jag bara levt i 14 år haha men ändå...

Jag vill bara att allt ska vara över, jag orkar inte mer, egentligen vill jag prata med någon om allt jag har gått igenom och vad jag går igenom hela tiden, det rådet får jag flera gånger om dagen. Skulle jag ta och göra nåt åt saken skulle det underlätta en del, men vem ska jag prata med? Hatar detta, hatar allt. Hade jag fått en diagnos på att jag har nåt så hade det lättat lite, för detta är seriöst inte normalt. Man kan inte bli riktigt jävla arg bara för att någon mår bra och gör bra ifrån sig, man kan inte bli sur för att någon säger eller gör saker alltså helt normala saker typ sätter sig eller nåt...

Och man kan inte bli sur för att någon vill vara snäll eller frågar något. Kan någon då vara snäll och svara på denna frågan, vad fan är det med mig? Åååh låt mig vaaraaa, shit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0