Fan..

Är sjukt arg och typ ledsen jag vet inte? Trött på vad jag gör, alltså...varför? Jag typ hostar blod för så arg blev jag, AV ETT SKOLARBETE. Jag blev riktigt arg på mamma och skrek, woups.. Kan inte somna och börjar 8, klockan är just nu 20 i 2, ja det blir kanske 4 timmars sömn, knappt det.. Ja i alla fall, vill verkligen bättre ön såhär, men hur ska det funka om jag inte vet hur? Åh, vill seriöst försvinna under marken. Vill förändra ALLT, good luck. Jag har tagit in mig i det här och nu får jag själv reda ut det, men jag orkar inte.

Jag är själv medveten om hur jag beter mig och vad jag själv utsätter mig för. Och jag fattar inte heller varför jag inte ändrar på det någon gång, finns inget jag egentligen kan säga emot där. Jag ska. Och jag vill, men när?

Blir så avundsjuk på folk som faktiskt får vad dom vill ha och jag bara är där, måste hjälpa dom och trösta dem för att det dem ville ha fick dem inte. Nähe? Tror ni jag bryr mig helt ärligt om vilka märkeskläder ni har eller hur mycket pengar och bortskämda ni är? Nej. Nej det gör jag inte och jag pallar inte heller med det, blir så jävla arg. Fan har lust att banka in nånting i deras huvuden och slå sönder dem, haha Gud detta låter ju helt sjukt...avundsjuk var nog fel ord, hitta inget annat haha, men hade dessa personerna varit där jag är hade dem också blivit riktigt förbannade på det jag upplever, herre så svårt att förklara aja på nåt sätt.. Jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0