prov,prov & läxor..själv då?

har prov om två veckor, plugga plugga! sjukt segt idag och jag var inte alls på humör, började dagen med idrott på stranden. sen stressa till skolan till nästa lektion, underbaraste tiden på dagen ju ;) har funderat på att sticka ut med kompisarna, är ju ganska kul att sitta inne en fredagkväll haha! 
 
hästarna..
  • hade hoppträning igår och det gick förvånadsvärt bra! helt sjukt vad glad jag var efter träningen, herregud..har nog aldrig varit så glad efter en HOPPTRÄNING! :D Galliano var sjukt pigg, nästan het och han hade perfekt fart inpå hindrena och han hoppade superdupermegaperfekt! vad mer kan jag begära av en 5-åring?! :D åh, vilken underbaring ♥ 
  • idag skulle jag egentligen ridit för cissi men dem som jag skulle ridit med är ju yngre än mig och inte på samma nivå som mig. tråkigt, så jag bestämde mig för att inte träna för henne något. bra beslut..så inget stall idag, rider på söndag istället!




/ lizette . ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0