höst?

vädret är ganska tråkigt, så jag var bara snabbt i stallet och mockade. Imorgon åker jag ut tidigt och rider Galliano lite lätt eftersom han har blivit avmaskad, regnar det inte rider jag på fältet :) förresten! när jag kom till stallet gick några av ponniesarna ut och så såg jag att Filur hade Gallianos grimma på sig, den som JAG har köpt! den har jag letat efter överrallt och så ser jag det? Alltså, hur elakt är inte det?! helt onödigt, dom har alltså bytat Filurs grimma med Gallianos, så arg jag blir! 

Har suttit och kollat lite pay and rider eftersom jag vill komma ut med Galliano, men då vill jag inte hoppa några titthinder eftersom han är som han är..så det kan bli rätt svårt, får väl mejla och kolla med dom.. ja, och bara för att det regnar kan jag inte göra någonting alls, bara sitta hemma..sluta reeeegnaaa tack! 
 
söt pigg ponny (bild från andra dagen med Galliano i somras)
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0