hemmaaaaa

Har kommit hem från skolan och pratat lite med Tess,ärligt talat så är det liiiite skönt att ha börjat skolan igen. Jag har något att göra när jag kommer hem i alla fall ;) Ska sätta mig med vårt nya projekt och sen läsa lite, ohyes vad kul... Ska åka med mamma och handla ny almenacka(hehe, stavning på det dära..?) och överstrykning pennor m.m
 
Har liksom insett att om jag inte sköter detta och får bra betyg kommer jag aldrig komma någonstans. Lika bra att göra allt perfa, nog..man hade ju kunnat önska typ ;) men jag hoppas på att allt blir bättre och att jag sköter detta nu, orkar inte sitta uppe fler nätter och skriva klart alla inlämningar och grejor, MAN BLIR JU HELT SJUKT DEPRIMERAD?! är faktiskt fortfarande lite ledsen över att jag fick underskåp och blev en aningen lite ledsnare när jag såg att jag börjar klockan 8 ons,tors & fre. intressant .. ;) 
 
haha ja, denna bilden muntrar ju upp det heelaaaa eller iiinteeee

/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0