berättar mer

Nånstans visste jag att jag skulle sluta med allt, orkar inte, tänker inte och ska inte. det var så jag tänkte och det är så himla svårt att komma tillbaka och försöka få allt att funka, speciellt när man mår allmänt dåligt hela tiden. i alla fall började jag skolan idag och ska ordna upp exakt ALLT! allting ska gå ihop och jag har mycket som måste göras..men det SKA fixas. skolan, mig själv och hästarna.
 
hästarna..ja, så här ligger det till. jag har kvar galliano som skötare, mockar fre,lör & sön och jag rider även honom på söndagar. Egentligen ska jag träna för cicci på fredagar men jag kommer hamna med dem som inte ligger på samma nivå som mig och då är det inte speciellt roligt. dessutom är hon rätt så dyr. så jag har bestämt att jag lägger dem pengarna på något som behövs. Baloo är skadad just nu, så han ska bara pysslas om och när jag väl har honom, då arbetar jag honom från marken. känns inte alls bra att sitta upp på honom när jag är för lång, det funkade innan men nu har baloo blivit så gammal och har inte samma kroppsbyggnad eller hur jag ska beskriva det..
 
Jag har nog också nämt att det känns bättre att rida storhäst, eftersom jag är så lång. så när Anna inte kan eller har tid ibland så får jag rida Tage. Har även fått rida en annan häst, som jag red några gånger i vintras men då var han så unghästig att han var helt galen, fel ord kanske men så var läget. Han har lugnat sig nu så jag kommer kanske också rida honom lite då och då, kul faktiskt! :) 
 
jag försöker komma överrens med mig själv om jag fortfarande ska ha kvar bloggen eller om jag ska ta bort? om jag bestämmer att jag ska ha kvar den blir det en ny header. Ska försöka klura på det lite... ;) 
 
/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0