omotiverad.

just nu känner jag mig omotiverad i min ridning. eller ja, överhuvudtaget. Jag har liksom ingen lust att faktiskt träna, men jag vill ju så gärna. Men det går inte bra. Jag jämförs hela tiden av andra och trycks ner ju mer jag tänker på det. Jag vill bara slippa.
Jag kämpar allt vad jag har och jag får ingenting för det, varför ska man det? Då folk gör ingenting får dem allt, vad hände där?

Det hjälper inte riktigt precis att vara i stallet och alltid låtsas vara glad. Dessutom att jag ser andra utvecklas och förbättra sig när jag inte kommer någonstans alls. Jag ligger kvar på samma nivå som för ett år sen. Jag har fått börja om från början igen, det var absolut inte det jag ville. Då jag blir som mest ledsnast är när jag ser bilder från då det såg så jäkla bra ut när jag red! När jag ser på bilder nu blir jag besviken att jag faktiskt har hoppat ner ett steg..

Det enda positiva just nu är att Galliano är så underbar, ett hjärta av guld ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du vet att jag finns för dig, alltid! <3 <3 <3

2012-04-06 @ 08:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0