ja, lille vän. så går det..

Alla är väl lite så där småsura på en fredag eftermiddag, eller hur? och jag är ganska duktig på att få utbrott, hehe..
Så i slutet på denna sista lektionen spårade det verkligen ut. Alla sprang runt och skrek och skrattade och sånt, alla förutom jag, Julia och några tjejer till ;) Så var det några som kastade suddin på varandra och jag sa till dem, OCH
SEN FÅR JAG SKULDEN ?!?! jag menar, jäkla lärare ?!

Efter det fick jag en sådan jädrans huvudvärk och självklart är det två som ska hålla på att skrika vid mitt skåp. Där gick gränsen alltså! Jag fick ett sådant riktigt utbrott och stod och skrek på dem för att dem hade skrikit på mig! ja, jävlas man med mig så får man ta skiten, jag bryr mig inte. Orkar inte.

jag har nog börjat gå i min brors fotspår. Inte sant Rebecca och Ella ? ;)

puss på att jag snääääll! / lizette . ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca!

Hehe... Jo, du har gaaanska lätt för att få utbrott... Tips till alla som läser: Var ALDRIG med när lizette ska knoppa manen på en ponny! NERVER! Man blir näst intill halshuggen om man säger något! :O



Men jag älskar dig ändå! ;) <3 <3 <3 <3

2012-04-27 @ 15:56:39
Postat av: ellaaaa den snäällaaa

HAHAHHAAHAHA TYPISKT DIG. fast småbarn är värreee!!!!:(<3

2012-04-28 @ 08:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0