hålla kondisen uppe..

Jag måste verkligen hålla min kondition uppe, har verkligen ingen bra kondis. Så jag har börjat träna, följer med min bror till gymmet lite då och då och är ute och springer. Ärligt talat tycker jag det är rätt skönt att bara komma ut en stund själv och bara springa!
I fredes tog jag mig tiden att sola lite, Maria hängde också på. Hur skönt som helst att ta stallet sen, träffa kompisar ute lite ;) Men jag kan ju inte säga att jag blev brun, haha!

I helgen åker familjen till Småland och därför bor jag hos pappa under helgen. Nära och bra till stallet! På lördag spenderar jag några timmar i skolan för öppet hus och sedan på kvällen är det tjejkväll. Riktigt mysigt ♥

btw, detta är styrketräning på hög nivå haha!


/ lizette . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0