Galliano 28/4

I början av ridpasset var han pigg och sprang på bra, dock mot slutet blev han långsammare ;)
Jag kan inte rida helt seriöst än, jag kan tyvärr fortfarande inte sitta ner i traven pågrund av svanskotan.. Så jag har tränat lite på skänkelvikningar, bakdels och framdelsvändningar, öppnor och slutor. Öppnorna och slutorna klarar han galant, lite jobbigt i början men han kommer in i det!

Bakdels och framdelsvändningarna går väl inte så bra kan jag säga haha! Han vet inte riktigt var han har sina ben så han gör en halvsnygg snabb vändning åt ett håll och sedan är dom vändingarna klara .. tycker han..

Skänkelvikningarna i ena varvet är han hur duktig som helst i, men sedan kommer han till andra varvet och då protesterar han och gör inte alls som jag vill . Men det är bara att träna på nu, sen kommer han bli hur duktig som helst på skänkelvikningarna! :)
















helt underbar ♥

/ lizette . ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sååå sjukt fina! <3



Verkligen suuuperfina Bilder! Det måste varit ett proffs som tagit dom! ;D <3

2012-04-29 @ 18:38:56
Postat av: Ella

Ni är perfekta för varandra. Som handen i handsken!<3

2012-05-01 @ 14:14:59
URL: http://ellaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0