bra att göra:

schema! Jag gör alltid ett schema på vad jag ska göra under veckan, både hästar, vardag och skola!
Annars tycker jag allt blir så himla rörigt, eller är det bara jag?
Så nu följer jag alltså mitt schema, att blogga och sedan göra klart läxan!

Imorgon är det en vecka sedan jag skadade mig och då får jag gå utan bandaget. Men jag kände det igår när jag red Baloo att jag fortfarande hade jätteont i svanskotan. Så därför red jag inte så länge, men lite longering blev det allt!

Provade som sagt att longera honom med gogge och det hjälpte ingenting alls. Efter longeringen satt jag upp och kände igenom honom och fortfarande lika stel. I skritten kunde han komma ner i en bra form och verkligen arbeta, men i traven och galoppen gick han som en giraff. Man kunde verkligen inte känna honom i munnen. Men fart har han minsann! :)


ett år och två veckor sedan. Då var han min, helt perfekt..

/ lizette . ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0