vila i frid hjärtat..

det är kanske inte meningen att jag ska hålla på med hästar? ingenting går bra just nu. 
Kornetta försvann från mig, sen Baloo, nu Nella. jag förstår inte... jag orkar inte mer.

Nella...
Jag trodde du skulle bli okej, det trodde vi nog allihopa...
Jag kom i fredes och skulle mocka. Jag kom in till halmen och Kikki tittar på mig, jag visste om att Nella var på djursjukhuset, men det var något fel. Hon säger det rätt ut: Hon kommer inte tillbaka..
jag fick panik, jag trodde inte det var sant...att detta hände en gång till. en gång till !!
det var just detta jag inte ville skulle hända, det är det värsta som kan hända. och det hände.
lillan, jag kommer sakna dig något sjukt.. du kommer få det så bra där uppe tillsammans med Kornetta och Firre.
älskar dig ♥

eftersom detta hände en gång till tror jag att jag kommer vara borta ett litet tag, vilket jag redan har varit. som sagt den senaste tiden har varit svår för mig.. jag hoppas ni läsare förstår mig.

kram / lizette ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0