sitter just nu...

och pluggar inför matte & fysik prov. Jag längtar verkligen inte! Men jag får hoppas på det bästa ;)

Igår red jag Baloo lite i paddocken. Ett lugnt dressyrpass, jag provade faktiskt rida lite med sporrar på honom. Vilket gick hur bra som helst, han lyssnade perfekt på mina hjälper och gjorde dem mest perfekta skänkelvikningarna han någonsin har gjort! Jag är så stolt över honom! :D
Baloo är ofta tjurskallig och brukar aldrig vilja röra på sig i galoppen, han vill helst bara springa lite ute på spåret. Men igår var han så duktig och gjorde skänkelvikningar i galoppen också :)

Jag ska fixa så att jag har mina smilisar på den här bloggen också, lite roligare att läsa ;)


 hoppträning i somras :)

förra vintern då det gick så himla bra!

kram :) / lizette ♥


Kommentarer
Postat av: Eeeeeeeellaaaaaaaaaaaaa

HEJ LIZEETTE :D

ÄLSKAR DIN HEADER :D



HEJDÅÅ LIZETTEE :D

2011-12-16 @ 17:57:49
URL: http://ellaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0